Numer nadwozia: WBAEC8415J3267243 (to jest właściwy numer vin tego auta)
Pierwsze BMW serii 6, które weszło do produkcji w roku 1976, to jeden z najbardziej popularnych klasyków z Monachium. Potoczne określenie „rekin” wyjątkowo pasuje do tego, gdyż jego dynamiczna sylwetka jest wyraźnie podcięta z przodu. W takim kształcie auto pozostawało przez 13 lat w produkcji, przechodząc po drodze dwa poważniejsze liftingi. Zadbane okazy stale drożeją i wciąż są poszukiwane przez pasjonatów.
Na rynku północnoamerykańskim BMW 635 CSI występowało w topowej wersji L6, którą wprowadzono na rok modelowy 1987. To była już ostatnia ewolucja klasycznej serii 6 przed zakończeniem produkcji w roku 1989. Odmiana L6 charakteryzowała się przede wszystkim skórzanym wykończeniem kabiny pasażerskiej oraz luksusowymi dodatkami. Egzemplarz, który prezentujemy został sprowadzony do Polski kilka lat temu. Jego nabywca zdecydował się na bezkompromisową renowację. BMW zostało w całości rozebrane włącznie z silnikiem, jego wszystkie elementy mechaniczne naprawione lub wymienione na nowe. Nadwozie polakierowano zgodnie z pierwotną konfiguracją, wnętrze zaś obszyto alcantarą. Zwieńczeniem tego ambitnego projektu są efektowne skręcane felgi oraz wydech ze stali nierdzewnej.
Dane techniczne: Silnik: 3.5l, R6 Moc: 211 koni mechanicznych Inne dane: skrzynia biegów automatyczna, napęd na koła tylne Odczyt licznika: 124 000 mil