Przejdź do treści
Strona główna » PORSCHE 911 964

PORSCHE 911 964

  • przez
964

PORSCHE 911 1991

 

Numer nadwozia: WP0ZZZ96ZMS405919

 

Egzemplarz z przebiegiem poniżej 100 000 kilometrów

Samochód ze zmodyfikowanym zawieszeniem

Efektowny kolor oraz dodatki

 

Dane techniczne:

Silnik: 3.6l, B6

Moc: 250 koni mechanicznych

Inne dane: skrzynia biegów automatyczna, napęd na koła tylne

Odczyt licznika: 90 000 kilometrów

 

Stan prawny: zarejestrowany w Polsce

 

Porsche 911 chyba nikomu przedstawiać nie trzeba. Typ 964 wprowadził najbardziej wzięty model producenta z Zuffenhausen w lata dziewięćdziesiąte. Zarys nadwozia się nie zmienił, jednak jego projekt stał się bardziej organiczne za sprawą wygładzonych krawędzi i pełnego lakierowania elementów. Po raz kolejny zwiększono pojemność i moc silnika względem poprzedników. Istotnym novum była jednak możliwość zamówienia auta z napędem na wszystkie koła. Porsche w ten sposób chciało bardziej ucywilizować auto, które w niektórych warunkach wymagało pewnej i doświadczonej ręki w trakcie prowadzenia. 964 trafiło do salonów jako standardowe coupe, targa oraz kabriolet. Najwyższe ceny dziś osiągają jednak wersje Turbo, które otrzymały osobny kod 965 oraz limitowane edycje takie jak “Jubilee” na 30-lecie produkcji 911, na poły torowa Carrera RS czy ekscytujący Speedster.

 

Oferowany egzemplarz Porsche to konwencjonalna Carrera 2 z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic. Egzemplarz został wyszukany w Japonii, jest zarejestrowany nad Wisłą od 2017 roku i ma przejechane nieco ponad 90 tysięcy kilometrów. Atutem tego egzemplarza jest metaliczny kolor “Amazon Green” oraz efektowne dodatki takie jak łezkowate lusterka oraz felgi w stylu “Cuo”, a także wloty powietrza w zderzaku jak w wersji RS. 964 ma również obniżone i utwardzone zawieszenie. We wnętrzu jest zamontowany niefabryczny sprzęt audio. Powłoka lakiernicza przechodziła naprawy jeszcze w Japonii, jednak nie kwalifikuje się do dalszych prac w tej chwili. Środek utrzymany jest w nienagannym stanie. Silnik był uszczelniany na miejscu w Polsce, przeprowadzono również inne mniejsze prace serwisowe. Samochód prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie, a skrzynia należycie zmienia biegi. 911 to motoryzacyjny evergreen, samochody te będą trzymały wartość i nigdy nie wyjdą z mody, więc ich zakup to nie tylko inwestycja w stylowy pojazd oraz emocje z użytkowania, ale także pewna lokata kapitału.