[av_image src=’https://www.ardorauctions.pl/wp-content/uploads/2017/09/Ford_Capri_ARDOR-13-1500×430.jpg’ attachment=’5609′ attachment_size=’featured’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ custom_class=”][/av_image]
[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]
3. Ford Capri 1600 GT 1972
Numer nadwozia GCECNU03598
Kultowe Capri w wersji 1600 GT
Auto w świetnym stanie zachowania
Potwierdzona historia eksploatacji oraz napraw
cena wywoławcza: 50 000 zł (estymacja 65 000 – 80 000)
Dane techniczne:
silnik:1.6 R4
moc: 86 koni mechanicznych
inne dane: skrzynia biegów manualna, napęd na koła tylne
stan prawny: niezarejestrowany, opłacony
dostępne dokumenty: szwajcarski dowód rejestracyjny, polsko-szwajcarska umowa kupna-sprzedaży, potwierdzenie zapłaty cła, potwierdzenie zapłaty akcyzy, potwierdzenie ubezpieczenia OC
Ford Capri miał być w założeniu producenta europejskim odpowiednikiem Mustanga. Prace nad projektem powierzono zarówno niemieckiej jak i brytyjskiej dywizji Forda. Efektem było bardzo zgrabne tylnonapędowe coupe z szeroką paletą silników oraz opcji wyposażeniowych. Strategia pozwalająca klientom na dobieranie wielu parametrów we własnym zakresie była kluczem do sukcesu auta. Już w cenie zwykłej “osobówki”, można było nabyć pojazd o sportowej sylwetce, choć osiągi nie zawsze szły z nią w parze. Capri okazało się być jednak dużym sukcesem i przez długi czas było jednym z popularniejszych europejskich samochodów w swoim segmencie, cieszącym się uznaniem przede wszystkim młodszych kierowców. Prezentowany egzemplarz Forda Capri 1600 GT pochodzi z 1972 roku. Samochód od nowości był w rękach jednego właściciela w Szwajcarii, który kilkanaście lat temu wymeldował go i trzymał w ciepłym i suchym garażu. Auto do Polski trafiło w roku 2015. Nowy właściciel od razu rozpoczął proces przywracaniu samochodu do stanu niemal fabrycznego. Nadwozie nie wymagało większych napraw, jedynie drobne ubytki na progach i w podłodze były spawane oraz cynowane w profesjonalny sposób. Na karoserii wciąż znajduje się pierwszy lakier. Jeśli chodzi o wymianę elementów zewnętrznych to dokupiono oryginalny tylni zderzak, bo poprzedni był uszkodzony oraz klosz jednej z lamp. Wnętrze jest w całości kompletne i w doskonałej kondycji, jedynym zabiegiem renowacyjnym było obszycie na nowo skórą wieńca kierownicy. Wersja GT odznacza się między innymi sześciopolowym licznikiem oraz zegarkiem w tunelu środkowym. Jedyną modyfikacją jakiej dokonał właściciel jest montaż nowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej. Samochód przeszedł poza tym pełen serwis mechaniczny oraz wymianę elementów eksploatacyjnych, również w kwestii zawieszenia, a także ma nowe ogumienie. Postarano się nawet o takie smaczki jak komplet specjalnego oklejenia dla wersji GT oraz regenerację dodatkowych reflektorów. Do samochodu dołączona jest pełna dokumentacja zawierająca: instrukcję obsługi, książkę serwisową prowadzoną do do lat dwutysięcznych, faktury czy wyniki badania spalin. Ford Capri w takim stanie to już prawdziwa rzadkość, tym bardziej z potwierdzoną historią i po tak drobiazgowej naprawie.
[/av_textblock]
[/av_two_third]
[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_gallery ids=’5638,5621,5615′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’1′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’deactivate_avia_lazyload’ custom_class=”]
[/av_one_third][av_gallery ids=’5597,5600,5601,5602,5605,5606,5607,5608,5611,5615,5616,5621,5617,5622,5624,5626,5629,5631,5632,5634,5635,5636,5641,5639,5642,5644,5646,5648,5649,5654,5657′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’3′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’deactivate_avia_lazyload’ custom_class=”]