Przejdź do treści
Strona główna » 05. Fiat 500L 1971

05. Fiat 500L 1971

  • przez

[av_image src=’https://www.ardorauctions.pl/wp-content/uploads/2018/05/016-1-1-1500×431.jpg’ attachment=’7237′ attachment_size=’extra_large’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ custom_class=”][/av_image]

[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]

Fiat 500L 1971

 

Numer nadwozia: 2849063

Przodek naszego rodzimego “malucha”

Atrakcyjne zestawienie kolorystyczne

Idealny klasyk na ciepłe dni w mieście

cena wywoławcza: 22 000 zł (estymacja: 28 000 – 35 000)

Dane techniczne:

silnik: 0.5l, R2

moc: 18 koni mechanicznych

inne dane: skrzynia biegów manualna, napęd na koła tylne

stan prawny: zarejestrowany w Polsce

dostępne dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu

Opis pojazdu

 

Fiat 500 zmotoryzował powojenną Italię, stając się symbolem włoskiego stylu życia, designu i jednym z bardziej lubianych samochodów wszechczasów. Świadczy o tym chociażby sam wolumen produkcji wynoszący niemal trzy i pół miliona sztuk. Model zadebiutował w 1957 i był produkowany do 1975. Nie tylko powojenne Włochy potrzebowały taniego i masowego środka transportu, 500-tka stała się również protoplastką naszego rodzimego Fiata 126p. Swój ogromny sukces zawdzięcza prostej konstrukcji i niezwykłej urodzie, której mało kto potrafi się oprzeć.

Fiat oferowany podczas naszej letniej aukcji pochodzi z 1971. Kilka lat temu trafiło w ręce obecnego właściciela w Polsce i stało się typowym pojazdem hobbystycznym, używanym sporadycznie dla przyjemności przy odpowiedniej pogodzie. Resztę czasu samochód spędzał w ciepłym garażu. W zeszłym roku przeszedł szereg poprawek kosmetycznych i mechanicznych. Od strony wizualnej auto prezentuje się dobrze. Lakier nie wymaga pilnych poprawek, jedynie odświeżenia za pomocą polerki. Nic nie wskazuje również na konieczność napraw blacharskich, co bywa częstym problemem tańszych egzemplarzy. Galanteria oraz wyposażenie auta są kompletne i nie noszą znamion modyfikacji. Wnętrze w jasnym, koniakowym kolorze bardzo ciekawie kontrastuje z ciemnym granatowym lakierem, tworząc eleganckie zestawienie. 500-tka jest sprawna technicznie i nadaje się do jazdy, jedynym mankamentem jest szwankująca instalacja elektryczna oświetlenia. Jednak w przypadku tak nieskomplikowanego auta nie będzie to trudne wyzwanie dla mechanika. Fiat, mimo niewielkiej mocy, świetnie sprawdza się w ruchu miejskim i wywołuje bardzo pozytywne reakcje u innych użytkowników dróg.

Spora część konkurencyjnych ofert to pojazdy wymagające renowacji bądź poddane przeróbkom. W tym przypadku mamy do czynienia z interesującym okazem w naprawdę dobrej kondycji.
[/av_textblock]
[/av_two_third]

[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_gallery ids=’7103,7106′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’1′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’deactivate_avia_lazyload’ custom_class=”]
[/av_one_third]

[av_gallery ids=’7098,7099,7100,7101,7102,7103,7104,7105,7106,7107,7108,7109,7110,7111,7112,7113,7114,7115,7116,7117,7118,7119,7120,7121,7122,7123′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’3′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’deactivate_avia_lazyload’ custom_class=”]